top of page
b629a6d2-c7de-4dee-ac01-83c25b0e6f2c_edited.jpg

 אז מה? מוכרים?

כל תהליך של מכירה הוא תהליך שמלא בהמון חששות ותקוות - חשש להפסיד, רצון להרוויח, לוחות זמנים , מי יבוא? מה נכון לי? האם להתפשר?  לאן מכאן? מתווכים - כן או לא? ועוד...

 

ולכן לפני שאנחנו ניגשים לכל עסקה חשוב לנו להכיר אתכם, להבין מי אתם? כמה אתם מחוברים לבית? מה אתם הכי אוהבים בו? מה מניע אתכם? מה הייתם רוצים שיקרה? איך הייתם רוצים שזה יתנהל? מה הייתם מצפים מאיתנו? איך מודדים הצלחה? ובעצם כל שאלה אפשרית שתעזור לנו לבנות את התוכנית הכי מדויקת לכם על מנת שתדעו שהבחירה בנו היא בדיוק ההחלטה שאתם צריכים לקבל.

ועכשיו... מתחילים לעבוד!

עמוד שלישי.webp

לאחר שהבנו מי אתם? ומה נכון לכם? נכיר את הבית- נחפש חולשות וחוזקות, נכיר את השכנים, את הוועד, כיווני אוויר, מתי השמש מחמיאה לו, שיפוצים שבוצעו בעבר, תיקונים שצריכים להתבצע, תוספות שניתן להוסיף, העמדה של ריהוט, פינת עבודה - איפה ואיך? מרפסת או גינה? מטופחת או לא? אם אין מרפסת-אז איך מייצרים פינת חמד? מה הסיפור של הרחוב? תוכניות באיזור, מוקדי משיכה-פארקים, חנויות וכל פרט שיעזור לנו להבין למה אתם אוהבים את הבית שלכם?

ולאחר שקיבלנו את התמונה האמיתית, אנחנו ניגשים לעבודה ומתחילים לבנות את הדרך והשיטה היצירתית והמדויקת ביותר לכם ולבית על מנת שכשיגיעו מתעניינים נצליח לגרום להם לראות את מה שאתם רואים

ולהתאהב...

עמוד שלישי 2.webp

וכדי שיקרה כל הקסם הזה צריך להבין מי הם האנשים שאליהם אנחנו פונים? בני כמה? להשקעה או למגורים? יש ילדים או אין? מבוססים או לא? אחרי מכירה או לפני? בשלים לעסקה? מה הצרכים שלהם  ולוחות הזמנים? וככל שנדייק, לפי זה נבנה תוכנית שיווקית אגרסיבית שתספר את הסיפור של הבית שלכם בצורה הכי יפה ומסקרנת שניתן ונגרום לו לבלוט אל מול המתחרים ולכם להתאהב בו מחדש.

המודל שפיתחנו מאפשר לנו להיות מעל השוק בכל רגע נתון ולייצר פניות במספרים שעדיין לא הכרתם כשבסופו של דבר תמיד נגיע אל האחד...

אז אם בא לכם לשמוע איך אנחנו עושים את כל זה מבלי להבטיח הבטחות שווא ומבלי לכבול אתכם בכל מיני הסכמים דרקוניים, בואו נדבר!

מתחייבים להפתיע אתכם...

bottom of page